دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 تير 1396 - 15:46
در پاسخ به آنا:

دادستان کل کشور: مسئولان برای لو رفتن سوالات امتحان نهایی هنوز اعلام جرم نکرده‌اند

دادستان کل کشور اعلام کرد که درباره لو رفتن سوالات امتحان نهایی هنوز از سوی مقامات مربوط اعلام جرم صورت نگرفته است.
کد خبر : 191389

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام محمد‌جعفر منتظری، دادستان کل کشور در ادامه نشست خبری خود با اصحاب رسانه، در پاسخ به سوال خبرنگار آنا در‌خصوص لو رفتن سوالات امتحانات نهایی و احتمال دستگیری افرادی در این زمینه گفت: در این مورد هنوز اعلام جرمی از ناحیه مقامات آموزش و پرورش صورت نگرفته اگر اعلام جرم شود دادستانی وارد و برخورد قانونی لازم را انجام می‌دهد.


وی در پاسخ به این سوال که اخیرا دادستانی فرصت سه‌ماهه به ساختمان آلومینیوم داده است، آیا احتمال پلمپ این ساختمان وجود دارد، اظهار کرد: ایمن‌سازی ساختمان‌ها در اختیار قوه‌قضائیه نیست با این‌حال دادستان‌های هر شهر می‌توانند اخطارهای لازم را بدهند، با این‌حال در صورت توجه نکردن به اخطارها احتمال پلمپ وجود این اماکن غیر‌‌ایمن وجود دارد.


آخرین وضعیت مدیران تلگرامی


دادستان کل کشور در‌خصوص آخرین وضعیت پرونده مدیران کانال های تلگرامی گفت: برای 6 نفر از این افزاد کیفرخواست صادر و پرونده‌شان به دادگاه ارسال شده است.


منتظری در رابطه با آخرین تعداد بازداشتی‌های مرتبط با گروه‌های تروریستی، گفت: بعضی از بازداشتی‌ها به دنبال اقدامات تروریستی بودند که این موضوع خنثی شد. رسیدگی به عناصر اصلی و مهم بازداشتی‌ها به تهران محول شده است. اگر لازم باشد، راهکار احاله انجام می‌شود. تا زمان صدور کیفرخواست نمی‌توان تعداد را قطعی اعلام کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته